Sunday, March 7, 2010

pagi yg indah

smalam emo bagai kn..berperang dunia ke 3. aku ingat bgun pagi ni, aku akn mnjanda dh =)), heee...ntah la, gaduh.gaduh.gaduh.. aku hangin, dia hangin, ribut taufan la kn.. tp bla duk sorg2, tenang2 d bawah comfoter, aku realize two is better than 1..aku masih sayang dia n of cos aku masih sgt2 amek berat. cuma skrg ni, aku n mgkin juga dia perlukan masa untuk fix here n there.. no matter how bad it may look, aku dan dia still have to somehow try and make it work.. untuk cintahati ku, sakit x kena tamparan wanita smlm? u hurt me worst..

owh, x mau bercerita tentang ini....shut up yati..shhhhh!

harini bgun tdo, wat apa yg patut, on lappy n here i go.....



=) positif x?

berworkout la today..level 1 la tapinya..well..i kn beginer..suggest there, level 1 workout shud b done 4 10days, then follo by L2 n L3..best jugak berpeluh2..masuk minit ke 12 dah semput sebenarnya, tp krana sgt berkobar2 plus kak JM asyik suh cont, cont, jgn stop, workhard.. pjuangan d teruskan shingga berjaya walau ada movement yg kna modified..tulang aku keras dowh! x boleh nk pksa2 sgt..kekg ada yg berkampung d KPJ lagi..hope pasni bole lose inches la..nk tggu perut jd cam dia, kna la sabar cik kiah..

smlm dah start guna produk yg ku beli that day..kesan?? pagi ni xde la masuk toilet lagipun..xpe2, tggu 3 hari aku hapdate apa lagi kesannya. klu ada la..klu non ada, maknanya kn, mlayang lagi la..tggu occay..madu? ye..berjaya setakat ini. tahniah atas konsistensi aku!

food intake pun sgt berjaya..xde lagi fasfud, kek, eskrem, donut, waffle, muffin, cookies, n so so yg sgt mngundang n mguji nafsu...wlu smlm meleh air mata tgk cheese blackfores kt SR, aku kuatkn iman..5minit jugak duk usha kek tu dgn penuh perasaan smbil berlawan ngan suara2 manja yg sgt positif.. "ala..sekeping jek..", "xpe, ko bli 1 slice, mkn slama smggu. 1 hari 1 sudu..xde la byk kalori" OH NO, klu dh beli harusla habiskan on spot kn...x tahan kak.


plan for today? T.I.A.D.A ( sehingga 0800)



dari hati : Is it true that love is blind?
I'd vote for YES.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..